Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться
за двома основними напрямками:

  1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
  2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
  • отримання знань педагогами;
  • вміння їх реалізувати на практиці;
  • наявність результативності в педагогічній роботі;
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.

Форми методичної роботи:

  • Система навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
  • Творчі групи;
  • Теоретичні семінари, семінари - практикуми;
  • Колективні перегляди занять;
  • Консультації.
Кiлькiсть переглядiв: 4

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.