/Files/images/metodichna_robota/05854037.jpg

Методична робота – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.

Методична тема над якою працює ЗДО № 376:

«Забезпечення якісної освіти дошкільників шляхом формування інноваційної культури педагога, як важливого чинника в реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості, освіченості, розвиненості й вихованості дошкільників перед вступом їх до школи».

Пріоритетині напрями роботи ЗДО на 2023/2024 навчальний рік:

1. Збільшення кількості практичних форм роботи з метою підвищення якості оволодіння педагогами різноманітними ефективними прийомами та методами роботи з дітьми у дистанційному форматі..

2. Виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

3. Забезпечити формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

Методична тема закладу дошкільної освіти:

Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Напрямки методичної роботи:

:•підвищення соціально – психологічної культури вихователів;

• вдосконалення педагогічної майстерності;

• сприяння в опануванні світовою та національною мовою та побутовою культурою;

• розвиток спеціальних умінь та навичок.

Принципи методичної роботи:

•Педагогічна співпраця з вихователем;

• робота в режимі довіри, доброзичливості;

• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;

• принцип допоміжно – регульованого контролю;

• надання вихователеві права вибору;

• системність методичних заходів;

• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;

• щоденна допомога;

•випереджувальний характер методичної роботи

Зміст методичної роботи:

1. Педагогічні ради
2. Консультпункт для педагогів «Професіонал»
3. Педагогічні читання,
4. Творча група «Педагогічна майстерня»
5. Семінари-практикуми, тренінги
6. Майстер - клас «Сходиннки зростання»
7. Робота з педагогами – початківцями «Школа педагога»
8. Робота з педагогами, які атестуються «Родзинки педагогічного успіху»

/Files/images/metodichna_robota/nteraktivna_metodi(1).jpg

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

  • отримання знань педагогами;
  • вміння їх реалізувати на практиці;
  • наявність результативності в педагогічній роботі;
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.

/Files/images/metodichna_robota/27682_html_m56096294.jpg

/Files/images/0lto/ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ЗДО 376.jpg

/Files/images/0000000/Слайд7.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 882

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.