• Про нас
  • Новини
  • Мережа закладу
  • Основні напрями діяльності
  • Атестація закладу
  • Адміністрація
  • Накази по ДНЗ
  • Графік прийому громадян
  • Наші співробітники
  • Групи
  • Розклад занять
  • Гурткова робота
  • Ділимося досвідом
  • Безпека дитини - спокій родини
  • Про права дитини
  • Ми діти твої, Україно
  • Конституційна реформа
  • Поради батькам
    • Виховуємо і навчаємо разом
    • Батькам майбутніх першокласників
    • Маленьким чомусикам
    • Пори року
    • Консультації фахівців
    • Патріотичне виховання
    • Правове виховання
    • Гендерне виховання
    • Екологічне виховання
    • Естетичне виховання
    • Обдаровані діти
  • Охорона праці
  • Організація харчування
  • Використання позабюджетних коштів
  • Корисні посилання
  • Галерея
  • Спілкування
  • Форма зворотнього зв'язку
  • Календар

Проблема громадянина-патріота давня, як світ. Вона постала перед людством тоді, коли виникла перша держава. Патріотичне виховання створює певні передумови громадянської поведінки. Однак це лише передумови. Любов до Вітчизни починається з любові до своєї Малої Батьківщини – місця, де людина народилася. У цьому зв’язку, як нам здається, величезного значення набуває визначеннямети, завдань, змісту та засобів патріотичного виховання дітей дошкільного віку.

/Files/images/VipTalisman179.jpg

До основних завдань патріотичного виховання
старших дошкільнят належать:

  • формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому,сім'ї, дитячого садка, міста);
  • формування духовно-моральних взаємин;формування любові до культурного спадку свого народу;
  • виховання любові, поваги до своїх національних особливостей;
  • почуття власної гідності як представників свого народу;
  • толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.


    /Files/images/Изображение 059.jpg

Патріотичне виховання дошкільнят має вирішувати ширше коло завдань, ніж ті,що зазначені. Це не лише виховання любої до рідного дому, сім'ї, дитячого садка,але виховання шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці,рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят. Виховання любові до Батьківщини, до своєї Вітчизни – завдання надзвичайноскладне, особливо коли мова йде про дітей дошкільного віку. Однак в значному ступеню така складність виникає при спробі переносити на дітей „дорослі” показники проявів любові до Вітчизни.

Дошкільний вік як період становлення особистості має свої потенційні можливостідля формування вищих моральних почуттів, до яких і відноситься почуття патріотизму. Справді, якщо патріотизм – це почуття приязні, відданості, відповідальності і т.д. до своєї Батьківщини, то дитину ще в дошкільному віці необхідно навчити бути приязною (до чого-небудь, бути відповідальною в її малих справах, вчинках). Перш ніж дитина навчиться співпереживати бідам та проблемам Батьківщини,вона повинна навчитися співпереживанню взагалі як людському почуттю.Захоплення просторами країни, її красою та природними багатствами виникає тоді, коли дитину навчили бачити красу безпосередньо навколо себе. Також, перш ніж людина навчиться трудитися на благо Батьківщини, необхідно навчити її добросовісно виконувати трудові доручення, прищеплювати любов до праці. Патріотичні почуття за своєю природою багатогранні, вони об’єднують всісторони особистості: моральну, трудову, розумову, естетичну, а також фізичний розвиток і передбачає вплив на кожну із сторін для отримання єдиного результату.

/Files/images/VipTalisman100.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 115

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.